Essie || Chocolate Cakes

13:37


Hepinize merhaba. Günün yazısı Belçika'ya gelir gelmez almak için sabırsızlandığım Essie ojelerden gerçekten de çikolata rengine benzeyen Chocolate Cakes rengi hakkında olacak.
Essie ojeleri tercih etmemin sebebi, bu ojelerin hem sürümlerinin, hem örtücülüklerinin, hem kalıcılıklarının normal kalitenin üzerinde olması.
Kimi renkleri tek kat sürüp bile kullanabileceğiniz şekilde hatta.
Fırçasının kalın olmaması da benim açımdan kullanımını kolaylaştırıyor çünkü kalın fırçaları kullanmakta zorlanıyorum diyebilirim.





Yaz aylarına veda ederken ben koyu bordomsu bu rengi, Chocolate Cakes'i seçtim.
Essie ojelerini ben Brüskel'de Kruidvat mağazasından aldım, çünkü bildiğiniz üzere Essie artık Türkiye'de mevcut değil.
Her ne kadar bir alana bir bedava şeklinde almış olsam da fiyatı alışılmışın üzerinde: 11.99 Euro.
O  yüzden sadece çok beğendiğim renklere öncelik veriyorum diyebilirim.
Bu ojemi de Instagram hesabımda çok beğenmiştiniz.
Ben bu kış bu rengi oldukça kullanacağım sanırım, sizin favori kış ojeleriniz neler?

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,

Sevgiler!

instagram: @ladyoflochaber / @asudebik
gmail: ladyoflochaber20@gmail.com


 
 

You Might Also Like

2 yorum

Popular Posts